:::Csokiblog:::

Korábban designról, építészetről és divatról szóló magazinokat főszerkesztettem, most a gasztronómiában, a könyvkiadásban, a kommunikációs iparágban és ezek közös halmazaiban vagyok érdekelt. A csokoládéról mindig is azt gondoltam, hogy nemcsak egy édesség, hanem öröm, élvezet, szépség és művészet. Ezen a blogon ezt igyekszem majd bebizonyítani.

és még...

www.jucjucjuc.blog.hu

Chefparade Csokiműhely

2012.01.24. 19:41 | juc | Szólj hozzá!

Tudom, tudom, nagy-nagy lemaradásban vagyok, egyre-másra nyílnak a csokiboltok, és még egyikről sem írtam. De most ennek vége! Elszántan és nagy duzzogva belevetem magam újra a csokitémába, elsőként a Chefparade Csokiműhelyével!

A Chefparade egy többhelyszínes, többfunkciós létesítmény: tartalmaz főzőiskolákat, szakácskönyvboltot, és most már egy csokiműhelyt is a Sas utcában. Utóbbi önmagában is többfunkciós: egyrészt lehet itt kávézgatni vagy csokis teát szürcsölgetni, másrészt részt lehet venni különböző izgalmas kurzusokon, illetve persze lehet vásárolni. Hogy mit? Különleges, kézzel készült bonbonokat (nekem a pezsgős ízlett a legjobban), sütéssel és csokoládéval foglalkozó szakácskönyveket (főleg angolul sajnos), illetve számos hasznos kelléket, a bonbonformától a fakanálig, ja és persze csokit – mindezt pedig szakértő és nagyon kedves kiszolgálás mellett!

A narancssárga-kávébarna enteriőr nekem nagyon divatjamúlt, de a hely nagyon kedves és kellemes, az egyetlen mínuszpont, hogy az ötkilós Nutella nem eladó.

De ha jobban belegondolok, ez nem is olyan nagy baj...

Címkék: budapest üzlet belga csokoládé csoki nutella

A bejegyzés trackback címe:

https://csokicsokicsoki.blog.hu/api/trackback/id/tr583744560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása